Демидівська селищна рада

Рівненської області

Роз'яснення щодо подання декларації

Дата: 15.03.2018 16:01
Кількість переглядів: 686

    У ст. 45 Закону, суб’єкти декларування зобов’язані подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК, до 1 квітня (уточнюємо: до кінця доби 31 березня, оскільки фіксація поданих документів у Реєстрі декларацій йде на години та хвилини).

Увага! Документ, поданий у 00 годин 02 хвилини 1 квітня, буде вважатися таким, що поданий невчасно, а за це, згідно із статтею 1726 КУпАП, за певних умов, може наступити адміністративна відповідальність із занесенням відповідних відомостей про порушника до реєстру корупціонерів, та ще й припинення державної служби, якщо суб’єкт декларування є, наприклад, державним службовцем.

      Слід зазначити, при вході до електронної системи декларування офіційного веб-сайту НАЗК міститься перелік із 19 акредитованих центрів сертифікації ключів, у якому, зокрема, зазначаються АЦСК органів юстиції України, АЦСК ІДД ДФС, АЦСК ПАТ КБ «ПриватБанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», АЦСК МВС України, АЦСК Національного банку України, АЦСК Державної казначейської служби України, АЦСК АТ «Ощадбанк», АЦСК Державної прикордонної служби України. Лише наявність ЕЦП надасть можливість зайти до електронної декларації.

       Необхідно, щоб на дату подання декларації до Реєстру декларацій сертифікат ЕЦП був діючий. У разі якщо термін дії сертифікату сплинув, то декларант не зможе користуватися ЕЦП, у тому числі не зможе подати декларацію до Реєстру декларацій.

       У такому випадку суб’єкту декларування необхідно звернутися до одного із зазначеного вище переліку АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Увага! Якщо декларант отримав новий ЕЦП, він обов’язково має його зареєструвати (перереєструвати) у Реєстрі декларацій. Для цього необхідно виконати низку дій.

Так, після отримання нового ЕЦП суб’єкту декларування необхідно:

1) зайти на сторінку входу до Реєстру декларацій та скористатися посиланням «Я загубив/змінив свій приватний ключ»;

2) у полі «Поточна електронна адреса» вказати ту електронну поштову скриньку, з якої суб’єкт декларування був зареєстрований у Реєстрі декларацій, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення»;

3) на вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП/Єдиний державний реєстр декларацій». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за надісланим в електронному листі посиланням;

4) у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, у якому суб’єкт декларування отримав новий ЕЦП;

5) обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП»;

6) після успішного виконання вказаний дій з’явиться повідомлення про розгляд заявки, яку подав суб’єкт декларування;

7) заявки на зміну ЕЦП розглядаються НАЗК протягом 1 доби у робочий час.

Через вказаний час суб’єкт декларування може здійснити спробу входу до Реєстру декларацій, не очікуючи відповідного листа з інструкціями.

Частина четверта статті 45 Закону говорить, що упродовж семи днів (увага! календарних) після подання декларації суб’єкт декларування має право подати виплавлену декларацію. І така можливість декларанту надається, на жаль, один раз, не зважаючи на те, що основна декларація ним може бути подана значно раніше граничного строку подання декларацій (тобто до 1 квітня)

Якщо ви змінили електронну поштову скриньку, слід здійснити такі дії:

авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua/ за допомогою власного електронного цифрового підпису;

перейти у вкладку «Мій профіль»;

натиснути кнопку «Змінити контактні дані»;

у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;

перейти за посиланням у листі, що надійде на нову поштову скриньку («Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій»);

повторно здійснити вхід у ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».

У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька. Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

Якщо, змінивши електронну поштову скриньку, ви отримали новий ЕЦП, вам слід:

з нової електронної поштової скриньки написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.ua. У темі листа зазначити: змінено ЕЦП та e-mail. У тексті листа зазначити ваші П. І. Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки;

виконати дії, зазначені в інструкції, яку ви отримаєте на вказаний вами е-mail.

Через деякий час здійсніть спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП (не очікуючи підтвердження змін на пошту).

Якщо ви отримали новий ЕЦП, при цьому не змінюючи електронну поштову скриньку, слід здійснити такі дії:

натиснути кнопку «Я загубив/змінив свій приватний ключ» на сторінці входу до Реєстру;

ввести електронну поштову скриньку, вказану під час реєстрації;

перейти до поштової скриньки;

перейти за посиланням;

обрати АЦСК, в якому отримано новий електронний цифровий підпис;

обирати файл приватного ключа ЕЦП та вказати пароль приватного ключа;

натиснути кнопку «Змінити ЕЦП».

Через деякий час здійсніть вхід до Реєстру, не очікуючи підтвердження зміни ЄЦП на пошту.

У разі виникнення додаткових питань технічного характеру просимо звертатись листом на електронну поштову скриньку Національного агентства support@nazk.gov.ua або за телефоном +38 (044) 200-06-62.

Також звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Початок роботи з Реєстром:

необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;

правильно обрати АЦСК, який вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути «Увійти»;

при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність ваших даних, а саме П. І. Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними), та здійснити реєстрацію з новим ключем;

при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної вами при отриманні ЕЦП);

для завершення реєстрації необхідно увійти до вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист «Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій» та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації, перевірте папку «Спам». 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь